Winkelmandje
Home Klantenservice Veelgestelde vragen         

Veelgestelde vragen

Met de hoeveelheid producten die wij hebben, begrijpen we heel goed dat u vragen heeft! Op deze pagina vindt u de veel gestelde vragen over onze producten en processen.

Wat zijn de openingstijden?

Ma: 13:00 uur tot 17:30 uur (13 nov, 20 nov en 27 GESLOTEN)
Di: 11:00 uur tot 17:30 uur
Woe: 10:30 uur tot 17:30 uur
Do: 11:00 uur tot 17:30 uur
Vrij: 10:30 uur tot 19:00 uur
Za: 11:00 uur tot 17:00 uur

Voor welke producten kan ik bij H&F Beauty terecht?

H&F Beauty is niet voor niets uw one-stop beautypartner. Wij verkopen vrijwel alles op het gebied van nagels, pedicure, wimpers, wenkbrauwen en ontharen. Mist u nog iets in onze winkel? Dan horen wij dat graag. Wij staan er altijd voor open om ons assortiment uit te breiden en onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen met Ideal, PayPal en Bancontact. Bij het afrekenen kunt u de door u gewenste betaalmethode kiezen.

Verkoopt H&F Beauty wimper producten?

En of wij wimpers verkopen! Bij ons kunt u terecht voor alle wimper benodigdheden. U kan het zo gek niet maken of wij verkopen het, of u nu wimpers zoekt waarmee u een avondje wilt shinen of dat u gaat voor het 3D wimpereffect wat 3 weken blijft zitten. We got you, klik voor alle wimper benodigdheden.

Kan ik als particulier bij H&F Beauty kopen?

Jazeker, u bent meer dan welkom! Onze producten kunnen gekocht worden zonder dat u een KVK-nummer nodig heeft. Shop lekker online uw nieuwe items of kom eens gezellig langs in de showroom. Voor groot gebruik dient u wel in het bezit te zijn van een KVK-nummer.

Kan ik ook bestellen zonder BTW?

Ja, dat kan! Dit is mogelijk voor alle klanten buiten Nederland. U heeft wel een geldig zakelijk BTW nummer nodig om zonder BTW te kunnen bestellen.

Hoe kan ik de showroom van H&F Beauty bereiken?

Onze showroom is bereikbaar met zowel het openbaar vervoer, als met de auto.

Komt u met het openbaar vervoer? Elk halfuur vertrekt er een bus naar onze showroom. Dit is Qbuzz 92. Deze bus kunt u nemen bij metrostation winkelcentrum Zuidplein of op station Lombardijen.

Komt u met de auto? Stel uw navigatie in op: Zeemanstraat 5, 2991 XR, Barendrecht. Zodra u aankomt vindt u voldoende gratis parkeergelegenheden rondom het pand. 

Mijn pakket is beschadigd aangekomen, wat kan ik nu doen?

We vinden het erg vervelend als uw pakket beschadigd aankomt en helpen u graag verder met een passende oplossing.

Specificeer uw probleem bij het invullen van het contactformulier, zorg ervoor dat in ieder geval onderstaande informatie in de mail staat;

  • Bestelnummer
  • Een duidelijke omschrijving van het probleem of het defect
  • Minimaal 1 duidelijke foto van het defect

Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. U mag uw beschadigde pakket retour sturen, hiervoor krijgt u na ons contact een retourcode toegestuurd. Met deze retourcode kunt u het product of pakket kosteloos terugsturen.

Ik wil iets retourneren, kan dat?

Producten kunnen zeker geretourneerd worden, echter zitten hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Alleen producten met een seal mogen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Deze items mogen alleen worden geretourneerd in originele verpakking en mét ongeopende seal. De items moeten verpakt worden in een pakketpost doos. Items zonder seal worden niet teruggenomen. De retourkosten zijn voor eigen rekening, indien u een defect of verkeerd geleverd product heeft ontvangen zijn de retourkosten voor H&F Beauty.

LET OP: Een aantal producten heeft geen seal, deze mogen dus bij voorbaat niet geretourneerd worden.

Twijfelt u of een product een seal heeft of niet, of weet u niet zeker of u het door u ontvangen product mag retourneren. Neem contact op met de klantenservice via telefoon +31180848800 of het contactformulier.

Ik ben jonger dan 18, mag ik bij jullie kopen?

Omdat wij chemische producten verkopen mogen wij helaas niet verkopen aan jongeren onder de 18 jaar. Wat wel mag, is dat een ouder of voogd de producten voor u koopt bij ons in de showroom. We willen u er wel vriendelijk op attenderen dat onze producten uitsluitend bedoeld zijn voor de professionele markt, onze producten mogen niet zonder toezicht van een ouder of voogd gebruikt worden door minderjarige. H&F Beauty is niet aansprakelijk bij verkeerd gebruik van de producten.

Heb ik garantie op mijn gekochte producten?

Alleen de elektronische apparaten hebben een garantietermijn. Wij hanteren het wettelijke garantietermijn van 1 jaar op elektronische apparatuur. 

Mag ik mijn kind meenemen naar de showroom?

Hoe leuk we jullie kinderen en honden ook vinden, ze mogen helaas niet mee naar de showroom. Dit geldt voor kinderen onder de 12 jaar, kinderwagens en huisdieren. Omdat wij chemische producten verkopen, hanteren wij deze maatregel voor de gezondheid en veiligheid van uw kind en dier.

De kleur van mijn product wijkt af van de kleur op de website, hoe kan dit?

Helaas zijn er ontzettend veel verschillende soorten beeldschermen, met verschillende instellingen. Het kan daardoor zijn dat de daadwerkelijke kleur ietswat afwijkt van de kleur die u online heeft gezien. We doen enorm ons best om een zo realistisch mogelijk beeld neer te zetten door verschillende foto's te gebruiken. 

Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dat?

Heeft u een klacht? We horen graag waar we je mee kunnen helpen! U kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of bel ons op 0180-848800

Staat uw vraag er niet tussen? Neem even contact op met onze klantenservice via +31180848800 óf vul het contactformulier in.